El blog d'en Joan Ferran

25.5.07

Em sap greu

Em sap greu veure la política del meu país embolicada per picabaralles de curta volada que no tenen altre objectiu que erosionar el govern d'en José Montilla.Em sap greu l'utilització mesquina del fenomen de la immigració intentant aixecar les passions més irracionals i els odis més injustificats.Em sap greu que alguns inconscients associïn irresponsablement estranger amb delinqüència.Em sap greu veure com alguns polítics juguen amb el terrorisme per instal·lar un temor malaltís a la sí de la nostra societat per interessos partidistes.Em sap greu veure com un grapat d'indocumentats promet a tort i a dret coses que mai podran complir per irrealitzables o per que són conscients de què no arribaran al poder.Em sap greu que es denigri gratuïtament la nostra policia.Em sap greu que alguns mitjans de comunicació atiïn la desconfiança envers els polítics i la política enlloc de dignificar-la i contribuir a les seves bones pràctiques.Em sap greu que la, fins ahir, centre dreta moderada del meu país avui actuï a casa nostra amb les tàctiques del PP espanyol.Em sap greu haver tingut tantes dificultats per parlar de la quotidianitat de les nostres ciutats en aquestes eleccions municipals.Em sap greu tot això i moltes coses més. Espero que dilluns alguns s'asserenin.